Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem skorzystaj z zakładki „zamówienia” na stronie „moje konto”. Wybierz odpowiednie zamówienie i zaznacz towary, które chcesz zwrócić. Następnie postępuj zgodnie z instrukcją. Jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem w mailu ze statusem „dostarczone” otrzymasz link do strony, na której możesz dokonać zwrotu. Na koniec pamiętaj, aby zapisać i wydrukować formularz zwrotu oraz dołączyć go do przesyłki. Formularz możesz również pobrać klikając w ten link.
Zwrot zamówienia z odbiorem osobistym możliwy jest jedynie bezpośrednio do sklepu wskazanego jako lokalizacja odbioru – osobiście lub za pośrednictwem kuriera na adres lokalizacji odbioru. W tym wypadku koszty przesyłki ponosi klient.
Jeśli zamówienie zostało opłacone za pośrednictwem bezpośredniego przelewu na konto sklepu jedyną możliwość zwrotu jest przesłanie na adres e-mail customerservice@vitkac.com oświadczenia o chęci zwrotu zakupionego towaru oraz przesłanie towaru na adres:
vitkac.com
Moszna-Parcela 29 bud. C0
05-840 Brwinów
Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać klikając w ten link.